Avis récents

4.5 étoiles sur 5 commentaires

AnoniemIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Bezorgtijd om 18u15, uiteindelijk om 19u bestelling ontvangen. Spijtig dat we onze kinderen moesten teleurstellen met een boterham in plaats van sushi. Pas levertijden aan of houd je klant op de hoogte dat de levertijd uitloopt.
Berré FannyIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Berré Fanny02-05-2026

Livraison:

Repas:

Zoals altijd op afgesproken tijdstip geleverd en super lekker vers
Syra Didelez28-03-2026

Livraison:

Repas:

Anoniem22-02-2026

Livraison:

Repas:

Zoals altijd stipt en zeer verzorgde levering. Aanrader.👍